2018. március 27., kedd

Tavaszváró ruha készen van

Elkészültem a rózsaszín fehér ruhával is Ez most teljesen más stílusú lett mint az előző ,kicsit felnőttesebb úgy gondolom ..  . Kicsit egyszerű megjelenésű de azért elegáns viselet lett .A felső rész eleje kapcsokkal és cérna hurkokkal záródik .




Itt a szoknya belső oldala hogy látni lehessen hogy dolgoztam el a szélét :) A következő egy egész ujj nélküli ruha lesz és egy blúz hozzá amihez a szabásmintát ennek a felsőrésze alapján készítem el ..Mindig tele vagyok tervekkel :)) 


6 megjegyzés:

  1. Kellemes szín, remek fazon. S külön tetszik az öv díszítése! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Pont a letisztult egyszerűsége miatt.

    VálaszTörlés
  3. Wonderful! The details are lovely :-)

    VálaszTörlés
  4. Szépen dolgozol és az anyag is szuper! Nehéz beszerezni a megfelelőt.

    VálaszTörlés
  5. https://www.baon.hu/kultura/helyi-kultura/muzeumot-nyitna-babakbol-1154369/ Eszembe jutottál.

    VálaszTörlés
  6. Az övön az én szemem is fennakadt, elegáns lett a baba. A hölgy...

    VálaszTörlés