2014. január 5., vasárnap

Az év első munkája és hírek




Sajnos az elmúlt időszakot betegen töltöttem így nagyon alkotni sem tudtam, de már jól vagyok és tele vagyok tervekkel :)
 Elkészült a tengerparti séta ruha . Hát elég sok munka volt vele és sokáig tartott mire minden csíkot ráhímeztem lánctöltéssel de megérte :) 
A gyűjteményem gyarapodott két babával, és az egyik végre igazi  több mint 100 éves régiség . íme a friss hölgyek :

 Nos hamarosan ők is kapnak szép ruhákat! De egyiküké már készül. ugyan olyan anyagból mint a tengerparti ruha de kék és piros hímzéssel lesz díszítve az egész :) 
Ilyennel ni:) ez az ujján lesz fodorként 
 Szóval újra nagy alkotásba kezdtem :) 



4 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet! Örülök, hogy újra halom a "hangodat". :) Gyönyörű babákkal gazdagodtál. A sötét hajúért irigyellek is nagyon szép példány!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök, hogy előkerültél !
    Nagyon aranyosak a babák és az a ruha .... már tényleg csak a tengerpart , napernyő és egy koktél hiányzik a hölgy mellé, no meg egy fess lovag:.-)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy meggyógyultál! Nagyon nagy munkába fogtál, de megérte! Az eredmény meseszép.
    Várom a szép új babáidat felöltözve! Tudom, hogy nem fogok csalódni.

    VálaszTörlés
  4. A hímzés nagyon pontos és... és... és eszembe jut a victoria stíluls és az ámulat.
    No, igyekszem megkomolyodni. Szóval az embert magával ragadja. Korhű gombok megrendelhetők:.shellysbuttonsandmore.com/index.asp?c=9555
    Mellesleg: horrorfilmeket idéző része is van ezeknek a babáknak....Bocs.

    VálaszTörlés